پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226399
سپاه يک گروه 13 نفره ضدانقلاب را منهدم ساخت
تاریخ انتشار : 1395/06/31 19:18:01
نمایش : 1122
يک گروه ضد انقلاب حزب منحله دموکرات که قصد کرده بودند امنيت استان‌هاي کردستان و آذربايجان غربي را بر هم زنند توسط نيروهاي سپاه پاسداران و همکاري مردم منهدم شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  سردار محمدحسين رجبي ظهر امروز در سومين جلسه شوراي اداري استان کردستان که با حضور استاندار کردستان، مسئولان ادارات و سازمان‌ها در سالن پيامبر اعظم استانداري کردستان برگزار شد با تبريک ايام هفته دفاع مقدس و يادآوري رشادت‌هاي رزمندگان و شهدا اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از ارزش‌هاي اسلام ناب محمدي(ص) بود.

 

وي از مشارکت مسئولان و اعضاء ستاد امر به معروف و نهي از منکر کردستان در طول شش سال گذشته قدرداني کرد و گفت: در طول اين مدت خوشبختانه ستاد امر به معروف و نهي از منکر در تمام شهرستان‌هاي استان فعال شده است.

 

فرمانده سپاه بيت‌المقدس کردستان تصريح کرد: تاکيد سياست مرکزي ستاد امر به معروف و نهي از منکر همچنان برقرار است و اين تکليف سازماني است.

 

وي گفت: متاسفانه فريضه الهي امر به معروف و نهي از منکر به عنوان يک واجب مورد مغفول قرار گرفته و به فراموشي سپرده شده است.

 

سردار رجبي افزود: در سپاه پاسداران وظيفه ذاتي ما احياي امر به معروف و نهي از منکر است که اين تکليف را به بدنه بسيج مردمي هم انتقال داده‌ايم.

 

وي با انتقاد از عملکرد برخي افراد در انجام امر به معروف اظهار کرد: در ميان ما متاسفانه افرادي هستند که امر به معروف و نهي از منکر انجام مي‌دهند اما در عمل آن را فراموش مي‌کنند و به آن عمل نمي‌کنند.

 

فرمانده سپاه بيت‌المقدس کردستان با تاکيد گفت: فريضه امر به معروف و نهي از منکر نبايد با اقدامات سلبي و قهري و توپ و تشر انجام شود چرا که اين‌گونه اقدام‌ها جواب نمي‌دهد.

 

وي با توصيه گفت: بايد در انجام رسالت امر به معروف و نهي از منکر با هنرمندي کار شود تا بتوانيم جواب بگيريم.

 

فرمانده سپاه بيت المقدس کردستان با اشاره به انهدام و متلاشي شدن يک گروه 13 نفره ضدانقلاب در غرب کشور در عملياتي اظهار داشت: يک گروه ضد انقلاب حزب منحله دموکرات که قصد کرده بودند امنيت استان‌هاي کردستان و آذربايجان غربي را بر هم زنند توسط نيروهاي سپاه پاسداران و همکاري مردم منهدم شدند.

 

وي گفت: گروهک ضدانقلاب دموکرات در سال 75 توبه نامه‌اي امضا کردند که ديگر وارد خاک ايران نشوند اما امسال اين توبه را شکستند و عربستان آنها را تحريک و تجهيز کرده بود که امنيت کشور را برهم زنند.

 

فرمانده سپاه بيت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: اين گروه ضد انقلاب 13 نفر بودند که به آذربايجان‌غربي آمده بودند که با تلاش سپاه پاسداران منهدم شد.

 

وي گفت: به دنبال انهدام اين گروه ضدانقلاب، مصطفي هجري دبيرکل حزب دموکرات بيانيه‌اي داد که به دو دليل خواستند وارد کشور ايران شوند اينکه چون مردم منطقه بي‌صبرانه مي‌خواهند که گروهاي ضدانقلاب وارد مناطق کردي شوند که اين دورغ محض بود.

 

سردار رجبي با اشاره به دليل دوم دبيرکل حزب دموکرات از اين اقدام گفت: نيروهاي جمهوري اسلامي ايران مانند اوايل انقلاب اسلامي انگيزه برخورد با پديده ناامني را ندارند که اين هم در جاي خودش يک دروغ بود.

 

وي اظهار کرد: پس از اينکه اين گروه 13 نفره عضو دموکرات در کردستان و آذربايجان‌غربي منهدم شدند گروه ديگري را نيز براي ناامن کردن مناطق کردي فرستادند که اينها نوکران استکبار بودند.

 

فرمانده سپاه بيت المقدس کردستان گفت: در طول عمليات مبارزه با گروه ضدانقلاب دموکرات ديديم که بصيرت و آگاهي مردم چقدر زياد است و حتي مردم در شناساندن و جاي محل مخفي‌گاه آنان سپاه پاسداران را همياري مي‌کردند.

 

فرمانده سپاه بيت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران ميزان تاثيرگذاري آن در معادلات جهاني و منطقه‌اي کاملا مشخص است و ميزان توانمندي نيروهاي مسلح در خاورميانه اول است و اين فقط به برکت خون شهيدان است.

 

وي با ابراز اميدواري گفت: اميدواريم اين قدرت بازدارندگي نيروهاي مسلح کشورمان الهام‌بخش براي مردم و جامعه مسلمانان شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html